Paloma VIP : Very Important PALO
Nombre de messages : 1754 Age : 33 Localisation : Pourquoi veux-tu savoir, petit(e) délinquant(e) ? Tu veux m'piquer mes Maltesers ??? Date d'inscription : 27/12/2006
| Sujet: A song to say goodbye Jeu 18 Jan - 15:11 | |
| Placebo, A song to say goodbye
You are one of God's mistakes, You crying, tragic waste of skin, I'm well aware of how it aches , And you still won't let me in. Now I'm breaking down your door, To try and save your swollen face , Though I don't like you anymore, You lying, trying waste of space..
Before our innocence was lost, You were always one of those , Blessed with lucky sevens , And the voice that made me cry . My Oh My.
You were mother nature's son , Someone to whom I could relate , Your needle and your damage done, Remains a sordid twist of fate. Now I'm trying to wake you up , To pull you from the liquid sky , Coz if I don't we'll both end up , With just your song to say goodbye. My Oh My.
A song to say goodbye, A song to say goodbye , A song to say...
Before our innocence was lost, You were always one of those, Blessed with lucky sevens, And the voice that made me cry.
It's a song to say goodbye.
J'trouve cette chanson trop belle, le clip encore plus... | |
|
Ryu Co-Pilote
Nombre de messages : 1097 Age : 33 Localisation : Pas là pour le moment, veuillez me laisser un message après le Bip sonore ! *BIP* Date d'inscription : 29/12/2006
| Sujet: Re: A song to say goodbye Jeu 18 Jan - 20:29 | |
| Moi j'aime bien une chanson de Silverchair, et une de Julien Clerc .... *Ohhh Matez ma metisse...* Mdr !! Wé, elle est pas trop mal cette chanson de Placebo... j'préfère Pure Morning, ou Every you Every me quand même | |
|
Nombre de messages : 1754 Age : 33 Localisation : Pourquoi veux-tu savoir, petit(e) délinquant(e) ? Tu veux m'piquer mes Maltesers ??? Date d'inscription : 27/12/2006
| |
Ryu Co-Pilote
Nombre de messages : 1097 Age : 33 Localisation : Pas là pour le moment, veuillez me laisser un message après le Bip sonore ! *BIP* Date d'inscription : 29/12/2006
| Sujet: Re: A song to say goodbye Dim 21 Jan - 12:14 | |
| T'as l'air en colère Palo....pourquoi ? | |
|
| Sujet: Re: A song to say goodbye Dim 21 Jan - 12:16 | |
| Oh je sais pas... *regarde ses ongles* | |
|
Musyka Someone who took his/her habits ...
Nombre de messages : 135 Age : 31 Localisation : En 2022 mais en ne vous oubliant jamais ! Date d'inscription : 28/12/2006
| Sujet: Re: A song to say goodbye Dim 21 Jan - 20:48 | |
| Song to Say Goodbye.... probablement la meilleure chanson de Placebo, avec The Bitter End ! | |
|
mikrobuch Famous Person
Nombre de messages : 1129 Age : 31 Localisation : Maman m'a dit d'pas l'dire, pédophiles de l'opus dei obligent... Date d'inscription : 30/12/2006
| Sujet: Re: A song to say goodbye Dim 21 Jan - 20:49 | |
| j'aime bien aussi every you every me. | |
|
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: A song to say goodbye | |
| |
|