| If you want to talk in english, COME HERE !! | |
|
+11kiara Yaya Musyka ranorny Paloma Wen Math Zyl Bloody-Tears mikrobuch Ryu 15 participants |
|
Auteur | Message |
---|
Ryu Co-Pilote
Nombre de messages : 1097 Age : 33 Localisation : Pas là pour le moment, veuillez me laisser un message après le Bip sonore ! *BIP* Date d'inscription : 29/12/2006
| Sujet: If you want to talk in english, COME HERE !! Jeu 4 Jan - 13:22 | |
| Hi ! My Name's Ryu, And I'm new on this Board....
Nan, j'déconne, bon, ceux qui veulent parler en anglais, venez ICI !!
Hello evry people Who wants to come !! | |
|
| |
mikrobuch Famous Person
Nombre de messages : 1129 Age : 31 Localisation : Maman m'a dit d'pas l'dire, pédophiles de l'opus dei obligent... Date d'inscription : 30/12/2006
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Jeu 4 Jan - 13:29 | |
| | |
|
| |
Bloody-Tears Very Talkative
Nombre de messages : 957 Age : 32 Localisation : Qu'est-ce qu'on en a à foutre d'ou j'suis franchement... Date d'inscription : 30/12/2006
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Jeu 4 Jan - 13:32 | |
| Hi ! What's your name ? Ah il l'a déjà dit ? mince T_T | |
|
| |
mikrobuch Famous Person
Nombre de messages : 1129 Age : 31 Localisation : Maman m'a dit d'pas l'dire, pédophiles de l'opus dei obligent... Date d'inscription : 30/12/2006
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Jeu 4 Jan - 13:35 | |
| It's not grave, I will tell you my name because I know that you're very interested in my name. But I won't really tell you my name but my nickname or nick for intimes^^. So my nick is mikrobuch or mikro or mikrobuchoun' for very very intimes like you. | |
|
| |
Bloody-Tears Very Talkative
Nombre de messages : 957 Age : 32 Localisation : Qu'est-ce qu'on en a à foutre d'ou j'suis franchement... Date d'inscription : 30/12/2006
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Jeu 4 Jan - 13:38 | |
| ptdr, you are faillit embrouiller in my small head C'pas d'l'anglais ? sorry T_T | |
|
| |
mikrobuch Famous Person
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Jeu 4 Jan - 13:40 | |
| and what is YOUR nick? I don't mind but i'm polite^^ | |
|
| |
Ryu Co-Pilote
Nombre de messages : 1097 Age : 33 Localisation : Pas là pour le moment, veuillez me laisser un message après le Bip sonore ! *BIP* Date d'inscription : 29/12/2006
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Jeu 4 Jan - 14:05 | |
| So, I'm fine thanks... And You ? My nick's Ryu.. Or LittlePlum™ (Copyright 2006 By Palow)
Dernière édition par le Sam 6 Jan - 12:07, édité 1 fois | |
|
| |
Zyl Very Talkative
Nombre de messages : 969 Age : 31 Localisation : Ici. Ou là-bas. Quelque part ou l'Adéhëselle fonctionne. Date d'inscription : 29/12/2006
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Jeu 4 Jan - 14:07 | |
| I am doctor Zaïl, and here's my assistant, doctor Yuna...Aïloooooo! | |
|
| |
Math Famous Person
Nombre de messages : 1158 Localisation : En 2017, toujours voguant sur l'Internet~ Je vous aime ^^ Date d'inscription : 28/12/2006
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Jeu 4 Jan - 23:44 | |
| And me ! And me ! I'm the assistante Miss Math at your service ^^ *shut up. We're not interesting* You're bad. *I know * Idiot -_-' | |
|
| |
Zyl Very Talkative
Nombre de messages : 969 Age : 31 Localisation : Ici. Ou là-bas. Quelque part ou l'Adéhëselle fonctionne. Date d'inscription : 29/12/2006
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Jeu 4 Jan - 23:56 | |
| Well yes, Miss Math, call Mawie-Téwèse and give me my bistouri! | |
|
| |
Theyr Invité
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Ven 5 Jan - 16:54 | |
| I give you my bistouri? anybody here take a english's dictionary? |
|
| |
mikrobuch Famous Person
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Ven 5 Jan - 16:56 | |
| I can send you one by post ^^ (i very talk english) | |
|
| |
Theyr Invité
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Ven 5 Jan - 16:58 | |
| I very talk english was not a sentence you talk english or not |
|
| |
mikrobuch Famous Person
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Ven 5 Jan - 16:59 | |
| I know but it's nice to say. | |
|
| |
Theyr Invité
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Ven 5 Jan - 17:01 | |
| I tink you can be a master in Franglais' language |
|
| |
mikrobuch Famous Person
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Ven 5 Jan - 17:05 | |
| May be, I will make études euh, studies of Franglish^^ | |
|
| |
Theyr Invité
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Ven 5 Jan - 17:06 | |
| Maybe* and your word étude is study |
|
| |
mikrobuch Famous Person
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Ven 5 Jan - 17:07 | |
| | |
|
| |
Zyl Very Talkative
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Ven 5 Jan - 17:45 | |
| I want MY bistouri! | |
|
| |
Ryu Co-Pilote
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Sam 6 Jan - 12:15 | |
| * Give Zyl her Bistouri...* And, girl, what do you want to do with that stuff ? | |
|
| |
Zyl Very Talkative
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Sam 6 Jan - 12:16 | |
| Don't you know I am Doctor Zaïl?! I kill people, I cut their bodies in pieces of meat... | |
|
| |
Ryu Co-Pilote
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Sam 6 Jan - 12:22 | |
| Hem......I'm very Nice !! You know, I love you very much ! Don't kill me please..... | |
|
| |
Wen Very Talkative
Nombre de messages : 504 Age : 31 Localisation : Dans une bouteille de Wisky pour noyer son ennui Date d'inscription : 30/12/2006
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Sam 6 Jan - 13:24 | |
| Doctor Zaïl is come back? Cool! I love to see her.... Performance!! | |
|
| |
Zyl Very Talkative
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Sam 6 Jan - 13:41 | |
| I'll need someone...Living or dead, I don't care. | |
|
| |
mikrobuch Famous Person
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Sam 6 Jan - 13:56 | |
| | |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! | |
| |
|
| |
| If you want to talk in english, COME HERE !! | |
|