| If you want to talk in english, COME HERE !! | |
|
+11kiara Yaya Musyka ranorny Paloma Wen Math Zyl Bloody-Tears mikrobuch Ryu 15 participants |
|
Auteur | Message |
---|
Wen Very Talkative
Nombre de messages : 504 Age : 31 Localisation : Dans une bouteille de Wisky pour noyer son ennui Date d'inscription : 30/12/2006
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Sam 6 Jan - 13:57 | |
| You're running to your lost.... Sorry babe, good luck! | |
|
| |
mikrobuch Famous Person
Nombre de messages : 1129 Age : 31 Localisation : Maman m'a dit d'pas l'dire, pédophiles de l'opus dei obligent... Date d'inscription : 30/12/2006
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Sam 6 Jan - 14:00 | |
| I don't mind. And Marklouf will ressucite me XD | |
|
| |
Zyl Very Talkative
Nombre de messages : 969 Age : 31 Localisation : Ici. Ou là-bas. Quelque part ou l'Adéhëselle fonctionne. Date d'inscription : 29/12/2006
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Sam 6 Jan - 14:08 | |
| As you wish! Anestesist, please, give me my hammer! | |
|
| |
Wen Very Talkative
Nombre de messages : 504 Age : 31 Localisation : Dans une bouteille de Wisky pour noyer son ennui Date d'inscription : 30/12/2006
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Sam 6 Jan - 14:17 | |
| | |
|
| |
Ryu Co-Pilote
Nombre de messages : 1097 Age : 33 Localisation : Pas là pour le moment, veuillez me laisser un message après le Bip sonore ! *BIP* Date d'inscription : 29/12/2006
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Sam 6 Jan - 18:29 | |
| Mikro.... I liked you..now, you will die -_- Bests always go first... See you in heaven ! | |
|
| |
mikrobuch Famous Person
Nombre de messages : 1129 Age : 31 Localisation : Maman m'a dit d'pas l'dire, pédophiles de l'opus dei obligent... Date d'inscription : 30/12/2006
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Sam 6 Jan - 18:48 | |
| XD. don't worry, I told you that Marklouf will ressucite me, you can trust me. Inch marklouf. | |
|
| |
Ryu Co-Pilote
Nombre de messages : 1097 Age : 33 Localisation : Pas là pour le moment, veuillez me laisser un message après le Bip sonore ! *BIP* Date d'inscription : 29/12/2006
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Sam 6 Jan - 19:22 | |
| Okay, if you trust him, i trust you ! | |
|
| |
Paloma VIP : Very Important PALO
Nombre de messages : 1754 Age : 33 Localisation : Pourquoi veux-tu savoir, petit(e) délinquant(e) ? Tu veux m'piquer mes Maltesers ??? Date d'inscription : 27/12/2006
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Sam 6 Jan - 19:38 | |
| Hm.. You're speaking about... ? | |
|
| |
Zyl Very Talkative
Nombre de messages : 969 Age : 31 Localisation : Ici. Ou là-bas. Quelque part ou l'Adéhëselle fonctionne. Date d'inscription : 29/12/2006
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Sam 6 Jan - 19:55 | |
| Serial killing ! | |
|
| |
Nombre de messages : 1754 Age : 33 Localisation : Pourquoi veux-tu savoir, petit(e) délinquant(e) ? Tu veux m'piquer mes Maltesers ??? Date d'inscription : 27/12/2006
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Sam 6 Jan - 19:56 | |
| Wow... Very.. Interessant... XD | |
|
| |
mikrobuch Famous Person
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Sam 6 Jan - 21:46 | |
| N'importe What, we were talking about Marklouf | |
|
| |
Ryu Co-Pilote
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Sam 6 Jan - 21:54 | |
| Yeah, and Serial killing, with Dr Zloun'..... You want a sword Doctor ? | |
|
| |
Theyr Invité
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Lun 8 Jan - 17:26 | |
| Doctor, can I know what did you cure? |
|
| |
Ryu Co-Pilote
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Lun 8 Jan - 19:56 | |
| She don't cure anything, she kill every people !!! | |
|
| |
mikrobuch Famous Person
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Lun 8 Jan - 20:22 | |
| hem, she hasn't killed nobody yet... | |
|
| |
Ryu Co-Pilote
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Lun 8 Jan - 20:33 | |
| | |
|
| |
mikrobuch Famous Person
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Lun 8 Jan - 20:44 | |
| | |
|
| |
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Lun 8 Jan - 21:21 | |
| Who wants to kill who ? | |
|
| |
Ryu Co-Pilote
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Lun 8 Jan - 21:42 | |
| She wants to kill my niece (ça s'écrit comme ça...) | |
|
| |
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Lun 8 Jan - 21:46 | |
| | |
|
| |
mikrobuch Famous Person
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Lun 8 Jan - 21:56 | |
| Rely on markouf I will survive | |
|
| |
Ryu Co-Pilote
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Lun 8 Jan - 21:59 | |
| She ==> Zlounette I hope that you'll survive to Dr Zloun's attacks.... | |
|
| |
mikrobuch Famous Person
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Lun 8 Jan - 22:53 | |
| I will^^. I love you tonton (enfin just love tout court not amoureux, enfin you had compris) | |
|
| |
ranorny Famous Person
Nombre de messages : 1306 Age : 32 Localisation : surement pas la ou je voudrai... :( Date d'inscription : 13/01/2007
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Sam 13 Jan - 23:35 | |
| hello everybody !!! how are you today ? (la phrase courante sans aucune originalité) | |
|
| |
Musyka Someone who took his/her habits ...
Nombre de messages : 135 Age : 31 Localisation : En 2022 mais en ne vous oubliant jamais ! Date d'inscription : 28/12/2006
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Sam 13 Jan - 23:38 | |
| Tonight i'm going to eat out with old friends After we'll go to the cinema ! And one of them is really cute and i did love him 2 years ago.. so i'm feeling good today ! and you ? | |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! | |
| |
|
| |
| If you want to talk in english, COME HERE !! | |
|