| If you want to talk in english, COME HERE !! | |
|
+11kiara Yaya Musyka ranorny Paloma Wen Math Zyl Bloody-Tears mikrobuch Ryu 15 participants |
|
Auteur | Message |
---|
Ryu Co-Pilote
Nombre de messages : 1097 Age : 33 Localisation : Pas là pour le moment, veuillez me laisser un message après le Bip sonore ! *BIP* Date d'inscription : 29/12/2006
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Mar 16 Jan - 20:17 | |
| Kay kay, but I don't like points at the end of your sentences... | |
|
| |
Yaya Admin
Nombre de messages : 962 Age : 31 Localisation : Assise devant un manga ou devant son ordi, ou les deux XD Date d'inscription : 23/12/2006
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Mar 16 Jan - 22:38 | |
| So I came back from the lesson dance. I'm very tired. I'm going to fall if I don't sleep tonight ! | |
|
| |
Ryu Co-Pilote
Nombre de messages : 1097 Age : 33 Localisation : Pas là pour le moment, veuillez me laisser un message après le Bip sonore ! *BIP* Date d'inscription : 29/12/2006
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Mer 17 Jan - 17:06 | |
| Okay...Let's Sleep ! i'm not tired, So I'll do some music with my friends | |
|
| |
mikrobuch Famous Person
Nombre de messages : 1129 Age : 31 Localisation : Maman m'a dit d'pas l'dire, pédophiles de l'opus dei obligent... Date d'inscription : 30/12/2006
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Mer 17 Jan - 18:38 | |
| Back from circus, and there are too much messages on the board. Actually, you've to never be absent because it's too chiant à rattraper... | |
|
| |
Paloma VIP : Very Important PALO
Nombre de messages : 1754 Age : 33 Localisation : Pourquoi veux-tu savoir, petit(e) délinquant(e) ? Tu veux m'piquer mes Maltesers ??? Date d'inscription : 27/12/2006
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Jeu 18 Jan - 12:39 | |
| "absent because it's too chiant à rattraper..." EXPLDRRRRRRRRR Disculpe. Euh, non XD Sorry. I'm lost, as the habit XD "My Teacher told all the class that my accent was perfect...so....what else ?" More show-off as the worse of the show-off, Ryuyu ! | |
|
| |
Ryu Co-Pilote
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Jeu 18 Jan - 22:53 | |
| And So What ?? Et SI quoi ??? (Sorry for thoses french words :^^'> | |
|
| |
Nombre de messages : 1754 Age : 33 Localisation : Pourquoi veux-tu savoir, petit(e) délinquant(e) ? Tu veux m'piquer mes Maltesers ??? Date d'inscription : 27/12/2006
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Ven 19 Jan - 15:06 | |
| Ptdr, you had too looked Franck, you XD | |
|
| |
Ryu Co-Pilote
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Ven 19 Jan - 19:46 | |
| | |
|
| |
mikrobuch Famous Person
Nombre de messages : 1129 Age : 31 Localisation : Maman m'a dit d'pas l'dire, pédophiles de l'opus dei obligent... Date d'inscription : 30/12/2006
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Ven 19 Jan - 23:39 | |
| | |
|
| |
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Sam 20 Jan - 0:59 | |
| Wow you're bilingue (XD) Mikro | |
|
| |
Bloody-Tears Very Talkative
Nombre de messages : 957 Age : 32 Localisation : Qu'est-ce qu'on en a à foutre d'ou j'suis franchement... Date d'inscription : 30/12/2006
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Sam 20 Jan - 1:12 | |
| lol (<-- it's english ranafoutr ) | |
|
| |
mikrobuch Famous Person
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Sam 20 Jan - 1:28 | |
| Yes Bloo, it means laughing out loud. Palo>>Yes, I know *frime*^^ | |
|
| |
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Sam 20 Jan - 12:24 | |
| XD You're show-off too !? =o What's this group of show-off -_- ? | |
|
| |
ranorny Famous Person
Nombre de messages : 1306 Age : 32 Localisation : surement pas la ou je voudrai... :( Date d'inscription : 13/01/2007
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Sam 20 Jan - 12:42 | |
| mdr (ça aussi c'est english) | |
|
| |
Ryu Co-Pilote
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Sam 20 Jan - 12:42 | |
| Mikro, Lol dosen't mean : Laughing out Loud, but Lots Of Laugh.... | |
|
| |
ranorny Famous Person
Nombre de messages : 1306 Age : 32 Localisation : surement pas la ou je voudrai... :( Date d'inscription : 13/01/2007
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Sam 20 Jan - 12:46 | |
| | |
|
| |
Ryu Co-Pilote
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Sam 20 Jan - 12:47 | |
| Mdr means : Mort De Rire, Wich are french words... | |
|
| |
Zyl Very Talkative
Nombre de messages : 969 Age : 31 Localisation : Ici. Ou là-bas. Quelque part ou l'Adéhëselle fonctionne. Date d'inscription : 29/12/2006
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Sam 20 Jan - 12:50 | |
| Caaaall me when you're sobeeeeeeeeeer | |
|
| |
Ryu Co-Pilote
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Sam 20 Jan - 12:52 | |
| Evanescence !!!!! (l)(l)(l)(l)(l) Hello !! | |
|
| |
ranorny Famous Person
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Sam 20 Jan - 12:55 | |
| | |
|
| |
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Sam 20 Jan - 13:04 | |
| Dol ? XDD | |
|
| |
ranorny Famous Person
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Sam 20 Jan - 13:24 | |
| dead of laught (c'est yaya qu'avait sortit ça j'crois) | |
|
| |
Ryu Co-Pilote
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Sam 20 Jan - 13:28 | |
| Yeah she said that one day.... | |
|
| |
mikrobuch Famous Person
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Sam 20 Jan - 13:58 | |
| - Ryu a écrit:
- Mikro, Lol dosen't mean : Laughing out Loud, but Lots Of Laugh....
I parie you a milion of euros that it means laughing out loud and it french it's rire à gorge déployée. I also thought that it was lots of laugh, but I went to an exhibition and there were a man who was english and who told me that it was laughing out loud. Look on the web. | |
|
| |
Ryu Co-Pilote
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! Dim 21 Jan - 12:32 | |
| | |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: If you want to talk in english, COME HERE !! | |
| |
|
| |
| If you want to talk in english, COME HERE !! | |
|