| La foire musicale d'Olix | |
|
|
|
Auteur | Message |
---|
Olix Very Talkative
Nombre de messages : 845 Age : 32 Localisation : Dont go, dont leave, stay please! Date d'inscription : 10/02/2007
| Sujet: La foire musicale d'Olix Ven 16 Fév - 21:56 | |
| | |
|
| |
ranorny Famous Person
Nombre de messages : 1306 Age : 32 Localisation : surement pas la ou je voudrai... :( Date d'inscription : 13/01/2007
| Sujet: Re: La foire musicale d'Olix Ven 16 Fév - 23:25 | |
| cool c'est sympa ! | |
|
| |
Olix Very Talkative
Nombre de messages : 845 Age : 32 Localisation : Dont go, dont leave, stay please! Date d'inscription : 10/02/2007
| Sujet: Re: La foire musicale d'Olix Ven 16 Fév - 23:26 | |
| Ta écouté la chanson au moins? | |
|
| |
ranorny Famous Person
Nombre de messages : 1306 Age : 32 Localisation : surement pas la ou je voudrai... :( Date d'inscription : 13/01/2007
| Sujet: Re: La foire musicale d'Olix Ven 16 Fév - 23:28 | |
| j'suis en train | |
|
| |
Olix Very Talkative
| Sujet: Re: La foire musicale d'Olix Ven 16 Fév - 23:39 | |
| | |
|
| |
ranorny Famous Person
| Sujet: Re: La foire musicale d'Olix Ven 16 Fév - 23:46 | |
| bien | |
|
| |
Olix Very Talkative
| Sujet: Re: La foire musicale d'Olix Ven 16 Fév - 23:48 | |
| | |
|
| |
lilacom7 Very Talkative
Nombre de messages : 564 Localisation : Dans la lune....comme toujours..... Date d'inscription : 28/12/2006
| Sujet: Re: La foire musicale d'Olix Sam 17 Fév - 3:41 | |
| J'aime beaucoup la chanson, mais elle n'a rien de "plus" que les autres. Ce n'est donc pas une des mes préférées mais je l'aime beaucoup! | |
|
| |
ranorny Famous Person
| Sujet: Re: La foire musicale d'Olix Sam 17 Fév - 12:12 | |
| que les autres chansons ou que les autres chansons de ce groupe ? | |
|
| |
lilacom7 Very Talkative
Nombre de messages : 564 Localisation : Dans la lune....comme toujours..... Date d'inscription : 28/12/2006
| Sujet: Re: La foire musicale d'Olix Sam 17 Fév - 14:31 | |
| Que les autres chansons en général. | |
|
| |
Olix Very Talkative
| Sujet: Re: La foire musicale d'Olix Sam 17 Fév - 16:19 | |
| Lila tu as remarqué qu'il y avait deux chanteurs dans la chanson? | |
|
| |
lilacom7 Very Talkative
| Sujet: Re: La foire musicale d'Olix Sam 17 Fév - 16:20 | |
| J'ai pas porté attention au vidéo, non j'ai pas remarqué. C'est le truc avec le chanteur d'Avenged Sevenfold? | |
|
| |
Olix Very Talkative
| Sujet: Re: La foire musicale d'Olix Sam 17 Fév - 16:22 | |
| Celui avec la voix grave c'est le chanteur d'Avenged Sevenflod | |
|
| |
lilacom7 Very Talkative
| Sujet: Re: La foire musicale d'Olix Sam 17 Fév - 16:25 | |
| Ah bon. J'préfère la voix moins grave c'est drôle XD | |
|
| |
Olix Very Talkative
| Sujet: Re: La foire musicale d'Olix Sam 17 Fév - 16:26 | |
| Vù que c'est mon topic alors je vais vous mettre les paroles pour ceux qui veulent suivre! | |
|
| |
Olix Very Talkative
| Sujet: Re: La foire musicale d'Olix Sam 17 Fév - 16:27 | |
| As I walk through the valley of the shadow of LA The footsteps that were next to me have gone their separate ways I've seen enough now to know that beautiful things don't always stay that way I've done enough now to know this beautiful place isn't everything they say
i heard that evil comes disguised Like a city of angels I'm walking towards the light
Baptized in the river I've seen a vision of my life And I wanna be delivered In the city was a sinner I've done a lot of things wrong But I swear I'm a believer Like the prodigal son I was out on my own Now I'm trying to find my way back home Baptized in the river I'm delivered I'm delivered
(M. Shadows) You're from a small town you're gonna grow up fast underneath these lights Down in Hollywood on the boulevard the dead come back to life To the praying Mother The worried Father Let your children go If they come back they'll come home stronger and if they don't you'll know
They sing that evil comes disguised Like a city of angels I'm walking towards the light
Baptized in the river I've seen a vision of my life And I wanna be delivered In the city was a sinner I've done a lot of things wrong But I swear I'm a believer Like the prodigal son I was out on my own Now I'm trying to find my way back home Baptized in the river I'm delivered I'm delivered
Baptized in the river (on my own) Baptized in the river (on my own) I wanna be delivered (on my own) (on my own) Baptized in the river (on my own) I wanna be delivered Baptized in the river (on my own) I wanna be delivered Baptized in the river (on my own) I wanna be delivered
I confess I'm a sinner I've seen a vision of my life And I wanna be delivered | |
|
| |
lilacom7 Very Talkative
| Sujet: Re: La foire musicale d'Olix Sam 17 Fév - 16:35 | |
| "I'M a believer"ça m'a fait penser qu'il faut que je pratique la chanson "I'm a believer" (dans shrek) à la guitare xd. | |
|
| |
Olix Very Talkative
| Sujet: Re: La foire musicale d'Olix Sam 17 Fév - 17:00 | |
| J'en suis vraiment désolé que tu en sois arrivé la XD. | |
|
| |
lilacom7 Very Talkative
| Sujet: Re: La foire musicale d'Olix Dim 18 Fév - 14:59 | |
| Bah, c'est mieux que les ptites pièces classiques que le prof nous fait apprendre la plupart du temps...si si do ré ré do si la.... | |
|
| |
Olix Very Talkative
| Sujet: Re: La foire musicale d'Olix Lun 19 Fév - 2:13 | |
| | |
|
| |
Myril Someone who took his/her habits ...
Nombre de messages : 169 Age : 33 Localisation : Troisième porte à droite Date d'inscription : 04/01/2007
| Sujet: Re: La foire musicale d'Olix Lun 19 Fév - 14:18 | |
| FALL OUT BOYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY j'aime j'aime j'aime <3 | |
|
| |
Olix Very Talkative
| Sujet: Re: La foire musicale d'Olix Mar 20 Fév - 3:18 | |
| Parole! I am an arms dealer Fitting you with weapons in the form of words And I don't really care, which side wins As long as the room keeps singing That's just the business I'm in
This ain't a scene, it’s a god damn arms race This ain't a scene, it’s a god damn arms race This ain't a scene, it’s a god damn arms race I'm not a shoulder to cry on, but I digress
I'm a leading man And the lies I weave are oh so intricate, oh so intricate I'm a leading man And the lies I weave are oh so intricate, oh so intricate
I wrote the gospel of giving up (You look pretty sinking) But the real bombshells have already sunk (pre-madonnas of the gutter) At night we're painting your trash gold while you sleep Crashing not like hips or cars No, more like p-p-p-parties
This ain't a scene, it’s a god damn arms race This ain't a scene, it’s a god damn arms race This ain't a scene, it’s a god damn arms race | |
|
| |
lilacom7 Very Talkative
| Sujet: Re: La foire musicale d'Olix Mar 20 Fév - 14:31 | |
| J'aime beaucoup Fall out boy mais cette chanson ne me dit rien. Je préfère Dance Dance^^ | |
|
| |
Olix Very Talkative
| Sujet: Re: La foire musicale d'Olix Mer 21 Fév - 2:44 | |
| | |
|
| |
lilacom7 Very Talkative
| Sujet: Re: La foire musicale d'Olix Mer 21 Fév - 3:15 | |
| Wééééééééééé! (ET EVANESCENCE!) | |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: La foire musicale d'Olix | |
| |
|
| |
| La foire musicale d'Olix | |
|